Raktárkezelő program / raktár program

Manapság a kézi raktárkezelési megoldásokat egyre gyakrabban váltja fel gépi, automatizált raktárkezelő program, hiszen ennek köszönhetően a cégen belüli folyamatok nagyban felgyorsíthatók. Nem is beszélve arról, hogy az ilyen raktárkészlet kezelő programok alkalmazása meglehetősen költséghatékony és csökkenti az emberi hiba előfordulási valószínűségét is.

Az egyre gyorsuló digitális modernizáció és a növekvő nemzetközi verseny miatt a magyar cégeknek is nyitnia kell az automatizált raktárkezelő programok irányába. Napjainkban ugyanis nagy versenyelőnyt jelent, ha egy cég képes automatizálni belső folyamatait: egy minőségi raktárkezelő program egyszerre képes javítani a vásárlói elégedettséget és csökkenteni a logisztikai költségeket.

Mi is az a raktárkezelő szoftver?

Az Acterra International által ajánlott, SAP Business One-hoz tökéletesen illeszkedő rendszer raktárkezelő funkciói segítik a cégeket készleteik és azok mozgásának nyilvántartásában, illetve az egyes termékek történetének tárolásában. Ha szeretné felváltani manuális folyamatait egy megbízható és gyors raktárnyilvántartó programmal, akkor jó helyen jár. Az Acterra által bevezetett raktár szoftver segítségével teljes mértékben visszakövetheti a termékek történetét a bevételezéstől egészen a kiszámlázásig. Továbbá, az esetleges javításokról is pontos képet kap.

modern raktárkezelő program

Valódi megoldások vállalatirányításban: kérjen segítséget az Acterra szakembereitől!

A raktárkezelő program előnyei

  1. Gördülékeny adminisztráció: az automatizált raktárkezelő szoftver használatával megfeledkezhet a hosszadalmas és időrabló kézi folyamatkezelésről. A program a dolgozók és a vezetők munkáját is megkönnyíti. A vonalkódalapú raktározás során a dolgozók könnyedén eligazodhatnak az árucikkeket érintő feladatok és ügyintézés rengetegében. A szállítólevelek, raktárbizonylatok kiállítása többé nem telik bele órákba. Néhány kattintással valós idejű adatok alapján készítheti el a dokumentumokat.
  2. Jól szervezett raktári munka: a raktárkezelő szoftverek felgyorsítják az információáramlást a beszerzéstől egészen az értékesítésig és szállítmányozásig. Az összehangolt raktárfolyamatok által eredményesebbé válhat az értékesítés is. Vásárlóinak például nem kell napokat várnia a házhozszállításra, valamint a készletek feltöltését is automatizálhatja.
  3. Adatgyűjtés: a raktár- és készletkezelő rendszerek javítják a pontosságot és a hatékonyabb döntéshozatalt a raktározásban. A leltárívek és a különböző beszerzési és értékesítési jelentések bármikor lekérdezhetők, ezért könnyedén összehasonlíthatja az egyes hónapok eredményeit.
  4. Könnyebb készletnyilvántartás: egy raktár program használatával egyszerűen monitorozhatja minden egyes termék elérhetőségét, így nem találkozik olyan kellemetlen szituációkkal, amikor az ügyfél megrendel egy terméket, de az Önöknél jelenleg épp elfogyott. Nem kell többet bocsánatkérő leveleket megfogalmaznia vagy elnézést kérnie vevőitől a hosszas beszerzési idő miatt, hiszen darabszámra pontosan láthatja az aktuális elérhető mennyiséget az egyes eszközökből.
  5. Elkerülhető a készlethalmozás: elkerülheti az olyan nem kívánt eshetőségeket is, hogy emberi hiba miatt olyan termékeket rendeljen beszállítójától, amikre nincsen kereslet vagy már nem rendelkezik olyan árukészlettel. Egy raktárkezelő program abban is segít, hogy a rendelkezésre álló készletét a minimumon tartsa úgy, hogy abból kiszolgálhassa vevőit felesleges nagy befektetés nélkül. A feleslegesen felhalmozott és eladhatatlan termékek sajnos negatívan hatnak a vállalkozása pénzügyeire. Raktárkezelő szoftver használatával azonban könnyedén elkerülheti ezt a jelenséget.

Mikor érdemes automatizált raktárkezelő programra váltani?

  • Ha követni szeretné kiszállításra váró, megrendelt vagy készleten lévő termékeinek értékét és mennyiségét
  • Ha követni szeretné a termékek mozgását a raktárból, vagy átmozgatásukat egyik tárolóból a másikba
  • Ha időt szeretne megspórolni azzal, hogy felgyorsítja a raktárkezeléshez kapcsolódó adminisztratív feladatokat
  • Ha optimalizálni szeretné készletkezelési feladatainak eredményességét
  • Ha csökkentené a dokumentációval járó pénzügyi ráfordításokat
  • Ha olyan raktár programot keres, ami megfelel az összes jogszabályi előírásnak
  • Ha szakértő megoldást keres készletnyilvántartásának megkönnyítéséhez
  • Ha olyan szoftvert keres, mely képes pontos adatokkal szolgálni a gyártás, értékesítés és más társosztályok számára
raktárkészletet nyilvántartó program

Rugalmas megoldás SAP Business One rendszerhez:
Agility Essentials WMS

Egy praktikus, egyszerűen kezelhető mobil raktár program, amely kompatibilis az SAP Business One rendszerrel: ezt nyújtja az Agility Essentials WMS. Bárkinek ajánljuk, aki egyszerűen méretezhető, flexibilis, kulcsrakész megoldást keres. Az alapvető gyártási és raktári folyamatok támogatása mellett ez az innovatív raktár szoftver egyedi adatbeviteli vagy megjelenítési sorrend létrehozására is lehetőséget ad, ami könnyebbséget jelent a dolgozóknak. Az Agility Essentials képes valós helyen és valós időben adminisztrálni, és tökéletesen cégre szabható: néhány egyszerű beállítással elérhetjük, hogy tökéletesen illeszkedjen cége egyedi folyamataihoz.

Milyen üzleti előnyökkel jár az Agility Essentials WMS raktárkezelő program használata?

Gyorsan implementálható: az Agility Essentials telepítése és bevezetése nem vesz igénybe hosszú hónapokat, ha cége már bevezette az SAP Business One vállalatirányítási rendszert. Ugyanakkor természetesen az Acterra International munkatársai akkor is rendelkezésére állnak, ha Önnek 360 fokos vállalatirányítási konstrukcióra van szüksége a raktározás fejlesztése miatt.

Teljesen testreszabható: az Agility Essentials raktárkezelő program tökéletesen illeszkedik cége egyedi folyamataihoz. Átlátható funkciókon keresztül irányíthatja a raktárkezelési, készletezési és logisztikai feladatait.

Könnyen elsajátítható: a modern, 21. századi automatizált raktározás igazán nem ördöngösség – köszönhetően az Acterra által ajánlott raktárkezelő program átláthatóságának és annak, hogy kollégáink végig Ön és csapata mellett állnak a folyamatban. Nálunk oktatás is a bevezetés részét képezi, így a szoftver egyszerűen integrálható. Ha oktatás után merül fel még kérdése, vagy oktatás közben gyors segítségre van szüksége, állandó felhasználói ügyfélszolgálatunk is rendelkezésre áll.

Költséghatékony megoldás: az Acterra International gyakorlata szerint a bevezetés első előtti lépése az Ön vállalkozásának és üzleti folyamatainak feltérképezése. Garantáljuk a megtérülést és az egyszerűsödő munkafolyamatokat – ennek érdekében kizárólag olyan funkciókkal rendelkező raktár szoftver megoldást ajánlunk, amelyek biztosítják mindezt.

Nem csak multiknak: tapasztalataink szerint egy kis-vagy középvállalkozás egyszerűbben és gyorsabban áll át egy innovatív raktár szoftver bevezetése során, mint egy multinacionális cég – ez is bizonyítja, hogy az automatizált raktárkezelő program ma már messze nem csak az üzleti óriások kiváltsága. Az Agility Essentials bevezetésével már néhány hónap alatt megfigyelhető a hatékonyság jelentős növekedése és a költségek mérehető csökkenése.

gyors raktár program

Mini raktár program, hatalmas előnyökkel

Az Agility Essentials WMS mini raktár program szerepében is kiválóan funkcionál. Egyik legnagyobb előnye, hogy rugalmasan méretezhető: akár egyetlen eszközzel is kezdhet – de a rendszer teret ad arra is, hogy cége raktárkezelése szofisztikált, több eszközből álló közeggé fejlődjön. Az Acterra International csak olyan megoldásokat ajánl, amelyek képesek együtt növekedni a vállalkozásával – mert hiszünk a fenntartható és követhető folyamatokban.

Németh György - Acterra

Németh György

Junior tanácsadó

Érdeklődik raktárnyilvántartási megoldásaink iránt?

Ismerje meg szolgáltatásainkat egy ingyenes konzultáció során!

Kapcsolódó szolgáltatásaink

SAP STARTER PACKAGE

SAP BUSINESS ONE

SAP HANA